Gauchos del mar
Julián og Joaquín Azulay, to argentinske brødre, tog på tur i en varevogn langs det amerikanske kontinent. Deres drøm var at surfe hele den amerikanske Stillehavskyst. I denne dokumentar viser os et globalt overblik over kontinentet via kultur, landskab, mad og mennesker, mens de slår lejr på vej hjem.
Julián og Joaquín Azulay, to argentinske brødre, tog på tur i en varevogn langs det amerikanske kontinent. De begyndte turen i Californien og endte i Buenos Aires. Deres drøm var at surfe hele den amerikanske Stillehavskyst. Det tog dem 403 dage at udføre det, og de rejste over 300.000 kilometer langs tretten lande. I denne dokumentar viser os et globalt overblik over kontinentet via kultur, landskab, mad og mennesker, mens de slår lejr på vej hjem. Sommetider er det sværere, end vi tror, at opfylde vores drømme. Disse to brødre overvandt modgangen i tretten måneder for at opfylde deres.