When the Cat's Away
Da katten Tom er væk, overtager Mickey, Minnie og en gruppe drillesyge mus hans hjem og underholder sig selv med musikalsk ravage. Mickey og Minnie danser hen over klaverets tangenter, bruger et hjul med schweizerost som en klaverrulle og finder en ny opfindsom måde at afspille en grammofonplade på.