G.I. Jane
Den første kvinde, der nogensinde har fået muligheden for at kæmpe for en plads i kampenhedernes højest kvalificerede militærstyrke - Navy SEALS, indser, at ingen - magtfulde politikere, militæret eller hendes mandlige Navy SEAL-holdkammerater - ønsker, at det skal lykkes hende!