Green Card
En fælles ven arrangerer et proformaægteskab mellem franskmanden George Faure og Brontë Parrish, der kommer fra New York. George har brug for en opholdstilladelse for at kunne blive i USA, mens Brontë, der er gartner, har fundet den perfekte lejlighed med et drivhus – som kun må overtages af et gift par. Efter en hurtig juridisk ceremoni, hvor begge parter opnår, hvad de vil, skilles de ad og regner med aldrig at skulle se hinanden igen. Men en offentlig undersøgelse bringer dem sammen igen, og på trods af indledende irritationer og uoverensstemmelser begynder de at opdage noget interessant om sig selv og romantik.