Grosse Pointe Blank - lejemordernes træf
John Cusack, Minnie Driver og Dan Aykroyd er til at dø af grin over i denne komedie. Martin Blank er en lejemorder, der er kørt træt i arbejdet, da han til sin gamle skoles 10-års jubilæum får mulighed for at genoplive forholdet til en gammel flamme og hale et sidste job i land.