Heat
En politidetektiv og en forbryderboss' privatliv falder fra hinanden, da de indlader sig på en legen katten efter musen med tårnhøje indsatser. De to fjender kommer til at hade og respektere hinanden, mens forbryderen planlægger sit sidste og største røveri.