Helt på spanden i Beverly Hills
Da en forhutlet vagabond (Nick Nolte) bliver reddet fra at drukne i swimmingpoolen hos det nyrige Beverly Hills-par (Richard Dreyfuss, Bette Midler), medvirker han til forbløffende og hylende morsomme forandringer for hele husstanden, inklusive familiens hund, Matisse (Mike the Dog). Fremragende instrueret af Paul Mazursky og med en stjernebesætning i rollerne samt et kæmpe hit sunget af den legendariske Little Richard – du vil med garanti få brugt lattermusklerne i denne anmelderroste og vanvittigt morsomme komedie.