Heltene fra The Long Road Home
Dyk ned i den virkelige historie om de mænd og kvinder, der inspirerede The Long Road Home, mens de står over for udfordringerne ved at få styr på deres liv igen. Med optagelser af Martha Raddatz, forfatter og journalist, følger vi soldaterne og deres familier, mens de bearbejder begivenhederne på Black Sunday, genskaber deres liv og husker dem, der ikke kom hjem.
I mere end et årti har krigsreporter Martha Raddatz fulgt den snoede vej, som soldaterne fra 2.-5. kavaleri har fulgt før og efter deres udsendelse. Fra det første møde i Irak, til familierne derhjemme, til de nyeste sammenkomster tager Martha os med ind i de udfordringer, de har stået overfor, båndene, de har skabt, og håbet, de har delt.