High Heels and Low Lifes
En skandaløs komedie om to veninder, der overhører et kup, som finder sted i deres del af London. Planen om at afpresse banden giver bagslag, og de ryger ind i en kriminel verden, hvor begivenhederne hurtigt kommer ud af kontrol.
Minnie Driver og Mary McCormack har hovedrollerne som to bedste venner, der tager kampen op mod nogle usle tyve i denne sjove og energiske action-komedie. Det hele starter, da Shannon (Driver), en sygeplejerske på en skadestue i London, og Frances (McCormack), en kriseramt amerikansk skuespiller, overhører på en radioscanner, at nogle bankrøvere er stukket af med en formue. De kontakter dem og kræver en del af byttet. Men da de stædige forbrydere nægter at give dem så meget som en øre og til gengæld truer dem på livet, beslutter kvinderne sig for at øge indsatsen og gøre livet svært for dem! Det kunne ikke blive sjovere på denne side af loven med HØJE HÆLE OG UDSKUD, der er spækket med vovede kup, bedrag og morskab for fuld fart.