Hoffa
Instruktøren Danny DeVito spiller selv med i sin uforglemmelige episke film, der har Jack Nicholson i hovedrollen som Jimmy Hoffa, den legendariske fagforeningsboss, hvis mystiske forsvinden aldrig er blevet opklaret.
Instruktøren Danny DeVito spiller selv med i sin uforglemmelige episke film, der har Jack Nicholson i hovedrollen som Jimmy Hoffa, den legendariske fagforeningsboss, hvis mystiske forsvinden aldrig er blevet opklaret. Filmen følger Hoffas lidenskabelige kamp for at danne landets mest indflydelsesrige fagforening, hans forhold til mafiaen, og hans efterfølgende dom og fængselsstraf under Robert Kennedy.