Holiday in Handcuffs
Efter at have forpurret en jobsamtale til et rigtigt job, som vil skuffe hendes forældre igen - og efter hun er blevet droppet af sin kæreste, får Trudie et nervøst sammenbrud på sin vagt som servitrice. Stresset over at være alene i julen, bortfører hun en kunde for at tage ham med hjem og præsentere ham for familien som den eneste ene.