Holy Man
Topchefen Ricky Hayman (Goldblum), der er ødelagt af stress, fra Good Buy tv-shoppen, beder for et mirakel, som kan forbedre hans tv-selskabs dårlige bedømmelser og redde hans arbejde.
Den altid morsomme Eddie Murphy spiller sammen med Jeff Goldblum og Kelly Preston i en forfriskende, sjov film, der nærmest gør indkøb til en religiøs oplevelse! Topchefen Ricky Hayman (Goldblum), der er ødelagt af stress, fra Good Buy tv-shoppen, beder for et mirakel, som kan forbedre hans tv-selskabs dårlige bedømmelser og redde hans arbejde. Pludselig bliver ”G” (Murphy) en del af hans liv. ”G” er en uhyrlig, selvudnævnt inspirerende guru, der har sans for at dukke op på steder, hvor han ikke er ønsket, og han fortsætter med at stille sig foran kameraet i lang tid nok til, at han bliver den salgsfremmende frelser, som Rickys tv-selskab har ledt efter! En række velkendte berømtheder lægger også vejen forbi en serie komiske informercials – du kan ikke være andet end tilfreds, når din sælger er den Hellige Mand!