Hope Springs
Da kunstneren Colin finder ud af, at hans livs kærlighed og forlovede Vera skal giftes med en anden mand, flytter han til en stille landsby i New England, Hope, for at fokusere på sin kunst og dulme sin indre smerte.
En dag får den engelske kunstner Colin Ware (Colin Firth) en bryllupsinvitation. Den kommer fra hans egen forlovede, Vera (Minnie Driver), der har besluttet sig for at gifte sig – men med en anden. Chokeret og dybt ulykkelig flygter Colin til et motel i den lille amerikanske by, Hope Springs. Her vil han prøve at ernære sig som portrættegner og forsøge at glemme Vera. På motellet møder Colin den unge amerikanske Mandy (Heather Graham), som efterhånden får ham til at glemme sine kærlighedssorger. De forelsker sig i hinanden, og Colin tænker efterhånden ikke mere på sin eks. Men det er kun til den dag, hvor Vera pludselig dukker op på motellet… Hope Springs er en underholdende romantisk komedie. Colin Firth (Bridget Jones’s Diary), Minnie Driver (An Ideal Husband) og Heather Graham (Boogie Nights) er hver især med til at gøre denne film til en rigtig perle.