Hvem sagde Vov
Efter flere års kamp på jobbet med vrede hunde, ser postbuddet Wilson Daniels mandens bedste ven som din værste fjende. Dette skaber en svær siauation, da en magisk ring ved et held forvandler hans teenagesøn Wilby til en sløv sheepdog.
Efter flere års kampe på jobbet med vrede hunde, ser postbuddet Wilson Daniels menneskets bedste ven som sin værste fjende. Dette skaber en svær situation, da en magisk ring ved et held forvandler hans teenagesøn Wilby til en sløv sheepdog. Som om at blive forvandlet til en hund og tilbage igen ikke er akavet nok for en teenager, opdager Wilby et internationalt spionkomplot for at stjæle regeringshemmeligheder for at sabotere en missiloperation.