Hvor lykken er
Adele er en iøjefaldende og flirtende drømmer. Hendes datter, Ann, er en stille og alvorlig realist. På overfladen er de som vand og olie, men inderst inde er de ens. "Susan Sarandon er en show-stopper" (New York Times) og "Natalie Portman brillerer" (NY-1) i denne sjove og rørende historie om en mor, som ved bedst, og en datter, som ved bedre!