I Think I Love My Wife
En gift mand (Chris Rock), der dagdrømmer om at være sammen med andre kvinder, får testet sin vilje og moral, efter han får besøg af sin gamle vens tidligere elskerinde. Et sjovt og tankeprovokerende kig på glæden og smerten i ægteskab og forhold.
Richard Cooper (Chris Rock) – en succesfuld investeringsrådgiver med en smuk, intelligent kone og to dejlige børn derhjemme – har tilsyneladende alt. Men mellem de daglige pendlerture fra forstæderne til New York City, de endeløse forretningsmøder, børnenes bleskift og børneprogrammerne i fjernsynet kan Richard kun tænke på én ting: kvinder.