Ice Age 5: Den vildeste rejse
Scrat forfølger det flygtige agern, og det kaster ham ud i universet, hvor han kommer til at udløse kosmiske hændelser, som forandrer og truer istidens verden. For at redde sig selv forlader Manny, Sid, Diego og resten af flokken deres hjem og tager ud på et underholdende eventyr og kommer til eksotiske lande, hvor de møder nye og farverige karakterer!