In America
Fra den fantastiske fortæller Jim Sheridan (Min venstre fod, I faderens navn) kommer en meget personlig og gribende historie om en fattig irsk familie, der søger et bedre liv i Amerika. I denne fortælling, der ses gennem to unge heltinders øjne, forvandler Sheridan en frygtelig menneskelig tragedie til en fascinerende og humoristisk historie om hukommelse, hemmeligheder, kærlighed, tab, at samles og at starte forfra.