Inventing the Abbotts
To brødre, der arbejder hårdt for at tjene til livets ophold, mens de håber på at kunne komme på college, tiltrækkes af en rig godsejers smukke og uopnåelige døtre.
Gnisterne flyver, lidenskab blusser op, og familieloyalitet udfordres pludseligt og må stå sin prøve mod en lille by med sociale grænser og mørke hemmeligheder. Den stjernespækkede rolleliste i Inventing the Abbotts omfatter Joaquin Phoenix, Billy Crudup, Liv Tyler og Jennifer Connelly, og filmen sætter nyt lys på prøvelser og triumfer blandt ungdommen i en tid, der ikke var helt så uskyldig endda.