Iron Man & Hulk: Heroes United
Hulkens råstyrke og Tony Starks geni mødes for at bekæmpe Zzzax, et tilsyneladende uovervindeligt, energifortærende monster, der truer med at ødelægge planeten.
Marvel skaber igen filmhistorie med universets mest uventede team! Hulks pulveriserende råstyrke og Tony Starks højteknologiske hjernemasse slår sig for første gang sammen for at bekæmpe den ultimative fjende. Da “Zzzax,” et tilsyneladende usårligt, energifortærende monster, truer med at ødelægge planeten, er Marvels mest usandsynlige Avenger-par menneskets eneste håb. Hver for sig kan ingen af dem slå den mægtige magt Zzzax. Tilsammen har de måske en chance – hvis de kan finde en måde at arbejde sammen på uden at slå hinanden ihjel, inden tiden løber ud!