Let it Shine
Cyrus DeBarge og hans bedste ven Kris McDuffy genforenes med deres barndomsven Roxanne Andrews, hvis pladeselskab sponsorerer en sangskrivningskonkurrence. Cyrus skriver og vinder med et digt om Roxie, men Kris tager æren og begynder at vinde Roxys hjerte. Nu må digteren gribe muligheden for at vise sit sande jeg og følge sin drøm.