Island at the Top of the World
En amerikansk arkæolog tager med en engelsk forretningsmandd, en fransk opfinder og en inuitisk jager på en fascinerende jagt efter en fortabt søn. Dette storslåede og fantastiske eventyr i Jules Verne- og H. G. Wells-traditionen fører dem til opdagelsen af en glemt verden, latter og romantik.