Jeg, mig & Irene
I denne skandaløse komedie, kæmper en Rhode Island-betjent (Jim Carrey) med to personligheder for opmærksomheden fra en smuk kvinde (Renée Zellweger) på flugt fra loven.
En mild Rhode Island-betjent med to personligheder eskorterer en kvindelig eftersøgt af politiet i det nordlige New York tilbage til hendes hjemby. Men da han opdager, hun virkelig er ved at blive anholdt for mord, hjælper han hende med at flygte tilbage i sikkerhed i hans egen politikreds.