Jingle All The Way 2
To desperate fædre kæmper en kompromisløs kamp om at være den bedste far og holde den bedste jul nogensinde! Sjove, afslappede far Larry (Larry The Cable Guy) finder det vanskeligt at finde den perfekte julegave til sin otteårige datter Noel. Sæsonens populæreste legetøj, Harrison-bamsen, er udsolgt, og Noels nye stedfar ønsker, at det forbliver sådan … så han kan være den eneste, der opfylder hendes juleønske. Da Larry opdager, at det eneste, Noel ønsker sig til jul, er bamsen, gør han alt for at gøre sin lille pige glad og give hende drømmebamsen. Jingle all the Way 2 er en morsom og hjertevarm familiefilm med WWE-superstjerne Santino Marella.