Jingle Pols
Da hele familien hjælper til for at få huset klar til jul, tager Dr. Pol og Charles tid til at reflektere over nogle af de mest interessante øjeblikke i klinikken og ude på bondegårdsbesøg over det forgangne år. De ser også fremad mod de utrolige øjeblikke i de kommende episoder af The Incredible Dr. Pol.