Kærlighedens rapsodi
I denne hysterisk morsomme komedie spiller den uimodståelige Sarah Jessica Parker en nyforlovet ung kvinde, der gør en skræmmende opdagelse. Ægteskab og troskab går ikke altid hånd i hånd, især ikke i hendes egen familie. Der er masser af grin, da hun – én efter én – afslører vilde detaljer om sin families indviklede hemmeligheder, og hun begynder at genoverveje sit eget forestående bryllup. Sammen med Anthony Banderas, Mia Farrow og Gil Bellows sprudler denne komedie af hot, sexet og ikke mindst komisk underholdning.