Kønsrevolution: En rejse med Katie Couric
Katie Couric rejser rundt i USA for at møde de førende videnskabsfolk og eksperter inden for deres felt for at få svar på spørgsmål om kønsidentitet. Hun taler med almindelige mennesker, som mener, at deres kroppe og deres liv er på frontlinjen i en verden, som er under hurtig forandring. Denne film handler om videnskabens og politikkens rolle, kulturen omkring køn, og skildrer masser af historier om kampe, forståelse, uvidenhed og kærlighed.