Kig ikke under sengen
Da sære ting begynder at ske i Middlesburg, ligner trettenårige Frances McCausland gerningsmanden. Desperat for at opklare mysteriet og rense sit navn, hverver Frances modvilligt Larry Houdini, hendes lillebrors fantasiven. Larry må lære Frances at stole på sin fantasi for at besejre bussemanden, der fabrikerer beviser imod hende, samt redde byen.