Kiss Me Goodbye
En enkes nye ægteskab forhindres af fremkomsten af hendes afdøde mands bramfri spøgelse. Inspireret af ”Dona Flor og hendes to ægtemænd” fra 1978.
James Caan er stepdansende spøgelse. Jeff Bridges er den sprællevende udstoppede skjorte. Sammen udgør de det perfekte match til Sally Field, kvinden der er fanget mellem de to mænd i denne oprørske tumlen gennem det overnaturlige. De uhyggelige løjer begynder, da Kay Villano er en uge fra at gifte sig med den seriøse dr. Rupert Baines, og en uindbudt gæst dukker op, nemlig Kays døde men åh-så-joviale mand Jollys spøgelse. Kays knibe bliver værre af, at der ikke er andre end hende, der kan se eller høre Jolly. De overjordiske narrestreger er endeløse, mens de tre superstjerner hysterisk kæmper i en sær evig trekant med nye lækre dimensioner.