Kiss of the Dragon
En agent fra den kinesiske regering ankommer til Paris for at udføre en tophemmelig mission, men alt går galt, da han bliver bedraget af den mand, han kom for at hjælpe.
Liu Jian, en politimand fra Kina, kommer til Paris for at hjælpe det lokale politi med at anholde en kinesisk narkobaron og hans ukendte franske forbindelse. Den franske forbindelse er Richard, enhedschefen i politiet, som vil dræbe narkobaronen og placere skylden åp Jian. Jian undslipper med en optagelse af, hvad der virkelig skete. Jian går til Jessica - en amerikansk bondepige og Richards luder - for at få hjælp. Hun har sine egne problemer, deriblandt at Richard har hendes datter gemt væk på et børnehjem for at holde Jessica på gaden og væk fra politiet. Kan Jian beskytte Jessica, redde hendes datter, og give Richard "dragens kys"?