Kom og se paradis
En romance på tværs af racer udspilles under Anden Verdenskrig og interneringen af asiatisk-amerikanere i koncentrationslejre.
"Kom og se paradis" er en dybt bevægende kærlighedshistorie, fortalt i lyset af en dramatisk og kontroversiel periode i amerikansk historie. Den følger romancen mellem Jack McGurn (Dennis Quad), en temperamentsfuld irsk-amerikaner, og en smuk japansk-amerikaner, Lily Dawanura (Tamlyn Tomita), ved begyndelsen af Anden Verdenskrig. Kultursammenstødet er smertefuldt for de to elskende, men bliver uoverkommeligt, da Japan bomber Pearl Harbor. Lily og Kawamura-familien tvangsforflyttes til en trøstesløs, udendørs lejr i Californien, og Jack bliver indkaldt til hæren. Men da Jack hører om regeringens beslutning om tvangsforflyttelserne, stikker han af fra hæren og tager tilbage til Californien for at finde sin familie.