Kruimeltje en de Strijd om de Goudmijn
I denne historie bliver Little Crumb genforenet med sine forældre. Han er ikke en fattig gadedreng mere, men bor med sine forældre i et hus på landet. Han vælger at løbe hjemmefra sammen med sin trofaste hund Moor. Undervejs bliver han dog stoppet af Anna, og pludselig bliver de begge kidnappet. En gammel og notorisk slyngel dukker op, og han har væmmelige planer for dem i det her eventyr.