L.A. Confidential
Los Angeles, 1953. Lige under den glamourøse overflade af Hollywood-sladder og filmstjerner ligger en kriminel by, der er gennemsyret af korruption. Nu, mens de efterforsker et brutalt mord, vil tre meget forskellige kriminalbetjente genopdage et fælles bånd af integritet i storfilms-noir-thrilleren LA Confidential.