A Grave Matter
Melinda møder et forvirret spøgelse, som hævder, at enken, der græder ved graven hver dag, ikke er hans kone. Langsomt begynder spøgelset at huske ting om sit liv og indrømmer, at han forlod sin kone og datter, hvilket minder Melinda om sin egen fortid. Hun ser bort fra sine personlige følelser, mens hun forsøger at optrævle mysteriet om graven.
Melinda møder et spøgelse, som ikke vil fortælle Melinda, hvem han er, men som hævder, at enken, der græder ved graven hver dag, ikke er hans kone. Langsomt begynder han at huske ting om sit liv og fortæller Melinda, at han forlod sin kone og unge datter, hvilket minder Melinda om sin egen fortid. Mens Melinda forsøger at lægge sine personlige følelser til side, forsøger hun at opklare mysteriet om, hvem der er begravet i graven.