Legend
I et land, hvor skønheden bevares af indbyggernes uskyld, involveres to unge mennesker i den konstante kamp mellem godt og ondt.
En fortælling om den evige kamp mellem godt og ondt i et magisk land, hvor alle væsner lever fredeligt, og enhjørninger bevogter lysets hemmelighed. Men lyset er fatalt for mørkets fyrste, og da han stjæler hemmeligheden, må et menneske ved navn Jack og en smuk prinsesse tage på en grusom færd til hans underjordiske slot for at redde enhjørningerne og besejre mørket.