The One
Mens Melinda kæmper med at overbevise de døde passagerer om at passere videre, møder hun "Wide Brim Mans” onde ånd, som modarbejder hende for at holde ånderne på Jorden. Desuden må Melinda forsvare sig mod efterforskere, der vil vide, hvordan og hvorfor hun vidste, at der var problemer med flyet før ulykken.
Mens Melinda står over for den overvældende udfordring at overbevise de døde passagerer om at passere videre, møder hun "Wide Brim Mans” onde ånd, som modarbejder hende for at holde ånderne på Jorden. Desuden må Melinda forsvare sig mod efterforskere, der vil vide, hvordan og hvorfor hun vidste, at der var problemer med flyet før ulykken. Nu må Melinda vinde både passagerernes og efterforskernes tillid, mens hun konfronteres med "Wide Brim Man."