Lo imposible
Maria, Henry og deres sønner påbegynder deres juleferie i Thailand. Men 2. juledag forvandles deres ferie til et mareridt, da et skrækindjagende brus stiger op fra havet efterfulgt af en mur af mørkt vand, der opsluger alt på sin vej.
I december 2004 tager den fast sammentømrede familie bestående af Maria, Henry og deres tre sønner på juleferie i Thailand. Men2. juledag forvandles den idylliske ferie til et ubegribeligt mareridt, da et uhyggeligt brus stiger op fra havets dyb efterfulgt af en mur af mørkt vand, der opsluger alt på sin vej. Selvom Maria og familien befinder sig i deres livs nød, mildner den uventede venlighed og mod deres frygt.