M*A*S*H - Goodbye, Farewell and Amen
Goodbye, Farewell and Amen er den sidste episode af den langvarige og roste serie M*A*S*H om læger i en mobil medicinsk enhed under Koreakrigen.
Goodbye, Farewell and Amen er den sidste episode af den langvarige og roste serie M*A*S*H om læger i en mobil medicinsk enhed under Koreakrigen. Krigen er næsten overstået, selvom 4077 stadig er overvældet af tab. Hawkeye er blevet sendt til et psykiatrisk hospital under opsyn af doktor Sidney Freedman, der undersøger årsagen til hans meget offentlige psykiske sammenbrud. De øvrige medlemmer lægger planer for deres liv efter krigen, mens de opererer på de sårede. Hawkeye vender tilbage til lejren, og til sidst bliver våbenhvile erklæret. 4077 bryder ud i fest. Én efter én tager alle afsted, med undtagelse af den mest usandsynlige, der kunne blive i Korea: Klinger, der har giftet sig med en koreansk kvinde. Lejren er nu næsten øde, Hawkeye bliver løftet væk i en helikopter og stirrer ned på en besked lagt til ham af hans gamle ven B.J., der havde været for bange for at sige farvel: et kæmpe "Farvel" skrevet i sten.