Mad Love
Hjerteknuseren Chris O’Donnell og den forførende Drew Barrymore forelsker sig i Mad Love – den vilde og sexede historie om to passionerede unge mennesker, som tager på deres livs eventyr! Den snerpede Matt (O’Donnell) bliver betaget af Casey (Barrymore), den smukke og uforudsigelige rebelske pige i byen, som nægter at følge nogen regler! Da de står over for en permanent adskillelse, beslutter de sig for at flygte sammen… med lidenskab, sjov og spænding, du ikke glemmer foreløbigt!