Maggie Simpson in "Playdate with Destiny"
Da Maggie reddes fra legepladsens farer af en sød ung baby, er det pige møder dreng, pige mister dreng, og gæt hvad der sker næstefter?
Det virkede som en helt normal dag i parken for Maggie Simpson. Men da Maggie står over for legepladens farer, redder en heroisk ung baby hende - og stjæler hendes hjerte. Efter en sød første legedate kan Maggie ikke vente med at se sin nye flamme igen dagen efter, men tingene går ikke helt som planlagt. Vil skæbnen (eller Homer) stille sig i vejen?