Manolos magiske rejse
Denne animationskomedie af produceren Guillermo del Toro og instruktør Jorge Gutierrez følger Manolos rejse, en ung mand, der begiver sig ud på et eventyr, der strækker sig over tre fantastiske verdener, hvor han skal se sin største frygt i øjnene. Med et friskt syn på popmusikkens favoritter og med en unik visuel stil er dette en fortælling, der opfordrer os til at fejre fortiden og glæde os over fremtiden.