Marrying Man, The
Levemanden Charley Pearl har det hele, og han skal til at gifte sig med datteren af en de mest magtfulde mænd i Hollywood. Men da han møder den smukke sangerinde fra Las Vegas, Vicki Anderson, er det begær ved første blik.
Levemanden Charley Pearl har det hele; charme, udseende og stil. Han skal til at gifte sig med datteren af en de mest magtfulde mænd i Hollywood, men der sker noget sjovt på vejen mod alteret… han møder den smukke sangerinde fra Las Vegas, Vicki Anderson, og det er begær ved første blik! Charley finder ud af på den hårde måde, at hans tiltrækning til Vicki får ham i flere problemer!