MARVEL RISING: SECRET WARRIORS
Marvel Rising: Secret Warriors forener de unge Marvel-figurer, der har skabt fans og beundring. Teenagere med kræfter, Ms. Marvel, Squirrel Girl, Quake, Patriot, America Chavez og Inferno slår sig sammen i et usandsynligt, men formidabelt hold af håbefulde helte. Da en uventet trussel rammer Marvel-universet, har denne flok utrænede teenagere intet andet valg end at samarbejde.