Masjävlar
Mia, den yngste af tre søstre, flyttede hjemmefra og til storbyen i en ung alder, men vender tilbage til sin lille landsby for at fejre sin fars 70-års fødselsdag. Gamle konflikter blusser op igen, og snart er det ikke længere kun katten, der er i vanskeligheder.