Me and Earl and the Dying Girl
En socialt kejtet gymnasieelev, hans bedste ven og deres dødeligt syge klassekammerat bliver nære venner i den hjertevarmende og vanvittigt morsomme historie om venskab.
Me and Earl and the Dying Girl vandt The Grand Jury Prize og The Audience Award på Sundance-filmfestivallen i 2015. Det er en fantastisk morsom og utroligt charmerende historie om ægte venskab, som handler om gymnasieeleven Greg, hans bedste ven fra skolen, Earl, der laver film, og Rachel — en dødeligt syg klassekammerat, som Greg bliver tvunget til at tilbringe tid sammen med af sin mor.