Den kæmpe hammerhaj
Dr. Neil Hammerschlag og hans hold af forskere tager afsted for at lære mere om denne mystiske haj, ligesom de søger den mest flygtige af alle: Den gigantiske store hammerhaj.
Dr. Neil Hammerschlag og hans hold af forskere tager afsted for at lære mere om denne mystiske haj, ligesom de søger den mest flygtige af dem alle: Den gigantiske store hammerhaj, der kan blive op til 6 meter lang og veje mere end 450 kilo.