Mickey's Steam-Roller
Mickey Mouse kører en damptromle, da hans støjende tvillingenevøer, Mik og Mak, ledsaget af Minnie, spadserer forbi. Mens Mickey flirter med Minnie, kaprer tvillingerne maskinen og trækker et spor af ødelæggelse bag sig, mens Mickey er lige i hælene på dem. Mickey ender med at blive jagtet af drengene, hvilket resulterer i et kaotisk, men lykkeligt øjeblik.