Mike and the Mad Dog
Mike Francesa og Chris Russo og deres program "Mike and the Mad Dog" var kongen af eftermiddagsradio om sport i 19 år. De var vidt forskellige personligheder, som ofte toppedes både i og uden for radioen, men i sidste ende ændrede de sportsradio for evigt.
Mantle og Maris. Clyde og The Pearl. Manning til Burress. Messier og Leetch. I løbet af årene har sportsfans i New York været vidne til mange legendariske par. Men der er endnu et talent-tandem, som de vil huske længe, selvom de i højere grad blev hørt end set. Deres navne er Mike Francesa og Chris Russo, og deres "Mike and the Mad Dog"-program fra studiet WFAN 660 var kongen af eftermiddagsradio om sport i 19 år - ikke dårligt, eftersom de ikke selv troede, de ville holde mere end 19 dage. Selvom de begge bragte Long Island-accenter og encyklopædisk sportsviden til mikrofonen, var de vidt forskellige personligheder, der ofte toppedes både i og uden for radioen. Men i sidste ende ændrede de sportsradio for evigt. I denne både livlige og afslørende 30 for 30-dokumentar instrueret af Daniel H. Forer bliver fortællingen om deres succes fortalt gennem dybdegående interviews, arkivoptagelser og et kor af kollegaer og fans, hvoraf flere er ganske berømte. Med en kærlighedshyldest ved navn FrancesaCon som sin ramme indfanger filmen kemien, der gjorde "Mike and the Mad Dog" så medrivende - og det mest af alt i programmets sidste udsendelse i 2008, hvor Christophers far, Tony, ringer til Mike. Francesa og Russo fik begge individuel succes, men for en generation af sportsfans vil der aldrig være et radioprogram ligeså underholdende, skænderistartende eller godt som "Mike and the Mad Dog." Og denne dokumentar indeholder beviserne.