Min far er en helt
For at imponere en ældre fyr finder en 14-årig pige på en hylende sjov fortælling om sin far, der sætter gang i en sjov række fejltagelser og forvirringer.
Gerard Depardieu spiller en overbeskyttende far, som kommer ud på dybt vand, da hans overaktive teenagedatter står i vand til halsen på et tropisk feriested! Den frække teenager får hurtigt sin far i enorme problemer, og han kastes ind i det ene vilde uheld efter det andet. Der er non-stop morskab under solen i MIN FAR ER EN HELT, som er en humørfyldt komedie i smukke tropiske omgivelser.