Min skøre familie Robinson
Tag med en genial, ung opfinder ved navn Louis, der rejser ud for at finde sin familie, han aldrig har mødt... til år 2037.
Lad dig rive med i en fantastisk verden fyldt med overraskelser. En genial, ung opfinder ved navn Louis rejser ud i tiden for at finde sin familie, som han aldrig har mødt. I 2037 møder han dansende frøer, hunde med briller og talende dinosaurer. Louis indser, at fremtidens skæbne afhænger af ham, og han søger hjælp hos den vidunderligt skøre Robinson-familie, som lærer ham at tro på sig selv.